Entregats els premis del Fabrajoc de Sant Jordi
15 de maig de 2026 - Sant Jordi
Ahir dijous, 14 de maig, es va procedir a entregar els premis del Fabrajoc de Sant Jordi, que arriba aquest any a la seva sisena edició. El Sr. Francesc Jordi, vocal de l'entitat va ser l'encarregat d'entregar els premis.
El dia 4 de maig es va realitzar el sorteig entre tots els participants, amb la col·laboració del Sr. Antonio Cabrera, Conseller de Comerç del Districte de Nou Barris de l'Ajuntament de Barcelona i la Sra. Carme Masons, vicepresidenta de l'Eix, on es van atorgar els dos premis previstos.
Tanmateix, davant les reclamacions d'alguns particpants, es va comprovar que, per error, a les bases del sorteig s'havia demanat indicar la direcció de l'establiment on estava la lletra, cosa que ja no era necessaria i que no s'indicava a cap lloc de la publicitat del joc.
Per tot plegat i per a satisfer les peticions rebudes, aquest dilluns dia 11 es va procedir a realitzar un segon sorteig, amb els mateixos encarregats de treure les paperetes que a la primera ocasió, ara ja només amb les paperetes on s'indicava l'adreça de l'establiment.
I com no voliem deixar sense premi als agraciats del primer sorteig, l'Eix Fabra Virrei va decidir, com a cas excepcional, entregar aquest any quatre premis de 100€ en xecs regal pera comprar llibres enlloc dels dos que estava previst entregar.
Els guanyadors han estat: María Rodriguez i Erika Vargas del primer sorteig i Alejandro Marín i Oriol Gásquez del segon.
Enhorabona a tots quatre!










